Ryank2304 Klopt. Omdat het eigenlijk altijd vaste attracties zijn. Zoals @Spider013 al zei. Vorig jaar had je dan de Entertainer maar of die dit jaar terug komt is nog maar de vraag. Soms wisselen ze af met attracties. Of zijn er exploitanten met nieuwe attracties die daar mee staan. Ze kunnen pas op het laatste moment echt met zekerheid zeggen welke exploitanten komen want vaak zijn er ook wel eens die afzeggen.
@Spider013 Ik heb net weer een aantal berichten van je samengevoegd. Het meermaals reacties achter elkaar plaatsen is niet gewenst. Dit zorgt ervoor dat het forum snel overspoeld wordt. Ik heb je hier vaker op aangesproken. Wij vragen daarom ook om reacties te bundelen (zoals wat ik doe) want dan blijven de discussies overzichtelijk π
Je kan ook altijd je reacties aanpassen. Daar hoef je ook geen nieuwe reactie voor aan te maken, en de oude ervoor te verwijderen. Houdt hier rekening mee! Bij voorbaat dank.
Ik wil niet overkomen als een soort boeman, maar ik wil wel zorgen dat de discussies duidelijk en overzichtelijk blijven. Zo voorkomen we miscommunicatie en dat discussies overspoeld worden met berichten, terwijl dat helemaal niet nodig is.
Het is okΓ© als je een nieuwe reactie plaatst als iemand op jouw bericht heeft gereageerd, maar als je 3 reacties plaatst in 2 minuten, dan had je net zo goed de reacties in 1 bericht kunnen verzenden. Gewoon op 'Reageren' klikken van de berichten waarop je wilt reageren terwijl je nog bezig met het opmaken van het bericht. Het forum zorgt zelf voor de nodige ruimte zodat het makkelijk leesbaar blijft.
Het forum is even wennen, maar uiteindelijk komen we er wel π