Hallo allemaal!
Voordat je begint met verkopen is het van belang dat je weet dat:
- Oplichters worden geschorst van het forum. Betekende dat zij geen berichten meer kunnen plaatsen op het gehele forum.
- De prijs duidelijk aangegeven moet worden.
- Bieden is toegestaan, mits deze biedingen reël zijn. Biedingen die niet reël zijn worden verwijderd en de bieder riskeert een waarschuwing.
- Bij onduidelijke verkoopberichten het bericht wordt verwijderd.
- Bij het meermaals overtreden van deze regels je een Schorsing riskeert.
Artikel verkocht?
Verwijder dan de discussie.
Zo behouden we deze categorie overzichtelijk.
Ik ben opgelicht via dit forum!
ondanks onze strenge regels en handhaving kan het voorkomen dat je alsnog opgelicht wordt. Kermisforum is niet aansprakelijk voor aankopen die gedaan worden door middel van het forum. Neem contact met ons op via het supportportaal om het lid te rapporteren. Enkel rapporten met geldig bewijsmateriaal (screenshots/video’s) worden in behandeling genomen.
Iemand stalkt mij nadat ik een verkoopadvertentie had geplaatst!
Gegevens die jij zelf deelt op dit forum vallen niet onder onze aansprakelijkheid. Iedereen is zelf aansprakelijk hoe er met hun gegevens om wordt gegaan. Heb jij zelf informatie geplaatst op het forum? Dan ben jij daar zelf verantwoordelijk voor.
De regels zijn aan de strenge kant, maar jammer genoeg leven wij in een tijd waar er heel veel wordt opgelicht. Wij proberen zo veel mogelijk onze leden daarvoor te behoeden.
Voor vragen/klachten verwijzen wij je naar ons supportportaal.