Skit200311 zo ik maak deze discussie aan voor als deelnemers graag een mening willen hebben over een kermis, maar ook zodat ze met elkaar kunnen discussiëren over dingen. persoonlijk vind ik dat dat het forum veel overzichtelijk word maar ook dat we juist meer weten van anderen hoe hun zich voelen over de kermis zowel positief als negatief. Note: @Rienk als je vind dat deze discussie niet hoeft voor de forum dan snap ik dat wel. ik doe daar niet moeilijk over.
Skit200311 mijn eerste mening gaat over de TT kermis assen (want het is in mijn stad). ik vind de editie van dit jaar wel redelijk echter baal ik er wel van dat het kleiner is dan wat het was 10 jaar terug. we hadden vroeger zoveel ruimte op het veemarktterrein waarbij ik persoonlijk denk dat als we dat nog steeds hadden dat we de afgelopen paar jaren top edities hadden kunnen hebben. persoonlijk geef ik de organisatie niet de schuld ervoor want hun willen die begroting net zo graag als ons maar de gemeente moet daar toestemming voor geven. ik denk/hoop wel dat we binnen nu en 10 jaar wel de vergroting richting de centrum gaan krijgen maar toch vind ik dat dit jaar het beste moment zal geweest zijn in verband met de 100 jaar TT en 50 jaar TT festival.
Rienk Het is leuk bedacht, maar hiervoor zijn de lopende kermisdiscussies ook voor bedoeld. Als we discussies gaan samenvoegen en meningen in 1 discussie plaatsen, wordt het forum onoverzichtelijk. Ik ga deze discussie daarom sluiten.